شروع پروژه : آذر ماه 1399
محتوای پروژه :
طراحی هویت بصری/ طراحی لوگو / طراحی بسته بندی
تولیدکننده محصولات غذایی
شروع پروژه : آذر ماه 1399
طراحی هویت بصری/ طراحی لوگو / طراحی بسته بندی
موارد طراحی لوگو ، طراحی بسته بندی و… جزو هویت بصری این برند محسوب می شود لطفا برای مشاهده بیشتر روی تب مربوطه کلیک کنید .
برند ریلووا با این هدف متولد شد که نیاز روز بازار اروپا (به مرکزیت ایتالیا) را تشخیص و با تولید محصول با کیفیت، این نیاز را تامین کند. در طراحی لوگو این برند سعی شد ماهیت اروپایی داشته باشد. لذا برای آن، لوگوتایپی با فرمت قدیمی نگر (retro) طراحی شد.
در ترکیب رنگی لوگو هم، همان ماهیت اروپایی در نظر گرفته شد. رنگ آبی لاجوردی و طلایی یک ترکیب کاملا ایتالیایی، پرچم ایتالیا(به عنوان بازارهدف این ترکیب را کامل میکند.
کانسپت کلی برند ریلووا تصویرسازی محصول با تکنیک لوپُلی (Low poly) است تا با این روش تمایزی آشکار برای هویت بصری بسته بندیهای برند ایجاد گردد.
تکنیک لوپُلی (Low poly) روشی در هنر و طراحی است که در آن تصویر به اجزاء مثلثی تفکیک میشود. در این پروسه ابتدا طرح تفکیک فرمی میشود، سپس با تونالیته های رنگی به آن حجم داده میشود.