پروژه شرکت کریستال تک

تولیدکننده ظروف بسته بندی زعفران و خشکبار

شروع پروژه  :   آذر ماه 1399

محتوای پروژه :

طراحی هویت بصری / مشاوره و تدوین استراتژی /  طراحی وبسایت /  طراحی بسته بندی / تبلیغات محیطی / تیزر و ودیئو / اقلام چاپی

لطفا برای مشاهده دسته بندی مورد نظر روی تب مربوطه کلیک کنید

باز طراحی هویت بصری برند (Rebranding)

مجموعه کریستال تک اولین و بزرگترین تولیدکننده ظروف بسته بندی زعفران و ادویه جات است. لوگو اولیه این شرکت تناسب خوبی با ماهیت وکارکردهای این برند نداشت. لذا بازطراحی هویت بصری کریستال تک یک ضرورت بود. در این پروژه ابتدا اطلاعات جامعی از شرکت، شامل: پیشینه، اهداف، خدمات و محصولات، مخاطبان، … جمع آوری شد. سپس براساس این مشخصات هویت برند تدوین شد.

 

 

اصالت برند از یک سو، کیفیت و پیشتازی محصولات آن از سوی دیگر باعث شد تا هویت لوکس و یگانه برای آن در نظر گرفته شود

 

حالت های مختلف لوگو :

 

 

شعار کریستال تک:

طراحی شعار برند هم از کانسپت طراحی لوگو شرکت الهام گرفته شده است. علاوه بر آن هدف آن بود تا به شعاری برسیم که در فارسی و لاتین بیان منسجمی داشته باشد.

 

 

طراحی اوراق و فرمها اداری:

در کلیه اقلام مجموعه تک هویت رنگی یکپارچه در نظر گرفته شد.علاوه بر آن اوراق و کادرها تا جای ممکن از فرم مشابهی تبعیت میکنند.

طراحی وبسایت واکنشگرا:

طراحی وبسایت مجموعه گستردگی و تنوع محصولات( در نوع، اندازه و طرح )،چالش اصلی کار بود. لذا با طراحی موتور تطبیقی محصولات چند متغیری، مخاطب امکان انتخاب نوع بسته بندی ، اندازه مناسب و حتی جانمایی طرحهای مختلف بر روی بسته بندی و در نهایت انتخاب و سفارش محصول در تیراژ مورد نظر خود را دارد.

علاوه برآن وبسایت به صورت واکنشگرا (Responsive) طراحی شده تا در ابزارهای مختلف(کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و موبایل) شکل صفحات با ابعاد ابزار تطابق یابد و رابط کاربری مناسب داشته باشد.

طراحی نقش ظروف فلزی زعفران:

طراحی نقش برای ظروف زعفران و خشکبار علاوه بر مخاطب شناسی محصول، نیاز به آشنایی به محدودیت و قابلیتهای چاپ بر روی فلز دارد. ضمن آنکه طرح چاپ شده بر روی صفحات فلزی در مرحله قالب زنی و تبدیل به قوطی، بر اثر فشار فیزیکی دستگاه دچار کششهای می شود که طرح را مخدوش می سازد. لذا برای رفع این معضل، ضروریست با محاسبه دقیق این کششها، طرح اصلاح گردد.

طرحهای با نقوش هندسی ایرانی بسیار ظریف هستند، برای استفاده از این نقوش در ظروف دوار بایستی با در نظر گرفتن عوامل مختلف محاسباتی، طرحها دورانی گردد. یکی دیگر از چالشهای این ظروف اختلاف کشش طرح در درب و کف ظرف است. لذا هر طرح قبل از نهایی شدن با تستهای پیش از چاپ، اصلاح و آماده چاپ می گردد.

مدیریت پروژه عکاسی محصولات:

 

فرزاد عباسی

مدیر عامل شرکت کریستال تک

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد. در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد،