پروژه نم نم

تولیدکننده رب گوجه فرنگی

شروع پروژه  :   آذر ماه 1399

محتوای پروژه :

طراحی هویت بصری/  طراحی بسته بندی  / طراحی کاتالوگ

لطفا برای مشاهده دسته بندی مورد نظر روی تب مربوطه کلیک کنید

طراحی هویت بصری این برند شامل طراحی لیبل می باشد برای مشاهده جزئیات روی تب مربوطه کلیک بفرمایید

طراحی لیبل محصولات :

شرکت نم نم انحصارا به تولید رب گوجه فرنگی مشغول است. این مجموعه محصولات تولیدی خود را به کشورهای عربی مخصوصا عراق صدر میکند. در طراحی لیبل رب گوجه فرنگی نم نم، بازار هدف محصول و سلیقه بصری مخاطبان برند مورد مطالعه قرار گرفت. در این مناطق (مانند هر جایی از دنیا) رنگهای خاصی از جذابیت بصری بیشتر برخوردارند. مثلا در کشور عراق طیف رنگهای طلایی، مشکی، قرمز و سبز(تیره) جزوه این رنگها می باشند.

 

طراحی کاتالوگ فروش محصولات:

نیاز مجموعه نم نم، کاتالوگی بود که علاوه برای معرفی محصولات، جزییاتی چون: وزن، تعداد در بسته(کارتن مادر) به زبانهای عربی، انگلیسی و کردی در آن درج شود در چاپ این کاتالوگ از جوهر طلایی استفاده شد. پس از آن در مراحل پس از چاپ، بر روی جلد از تکنیک یو وی موضعی برای جلا بخشی به قطرات آب استفاده شد.

طراحی ساک خرید (Shoping Bag):

 

کوروش صحرانورد

مدیر داخلی شرکت دبش مرودشت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد. در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد،