شروع پروژه : آذر ماه 1399
محتوای پروژه :
طراحی هویت بصری/ طراحی بسته بندی / طراحی کاتالوگ
تولیدکننده رب گوجه فرنگی
شروع پروژه : آذر ماه 1399
طراحی هویت بصری/ طراحی بسته بندی / طراحی کاتالوگ
طراحی هویت بصری این برند شامل طراحی لیبل می باشد برای مشاهده جزئیات روی تب مربوطه کلیک بفرمایید
شرکت نم نم انحصارا به تولید رب گوجه فرنگی مشغول است. این مجموعه محصولات تولیدی خود را به کشورهای عربی مخصوصا عراق صدر میکند. در طراحی لیبل رب گوجه فرنگی نم نم، بازار هدف محصول و سلیقه بصری مخاطبان برند مورد مطالعه قرار گرفت. در این مناطق (مانند هر جایی از دنیا) رنگهای خاصی از جذابیت بصری بیشتر برخوردارند. مثلا در کشور عراق طیف رنگهای طلایی، مشکی، قرمز و سبز(تیره) جزوه این رنگها می باشند.
نیاز مجموعه نم نم، کاتالوگی بود که علاوه برای معرفی محصولات، جزییاتی چون: وزن، تعداد در بسته(کارتن مادر) به زبانهای عربی، انگلیسی و کردی در آن درج شود در چاپ این کاتالوگ از جوهر طلایی استفاده شد. پس از آن در مراحل پس از چاپ، بر روی جلد از تکنیک یو وی موضعی برای جلا بخشی به قطرات آب استفاده شد.