پروژه لبنیات رضوی

تولیدکننده محصولات لبنی

شروع پروژه  :   آذر ماه 1399

محتوای پروژه :

طراحی هویت بصری / طراحی بسته بندی  / طراحی کاتالوگ / تبلیغات محیطی

لطفا برای مشاهده دسته بندی مورد نظر روی تب مربوطه کلیک کنید

اصلاح هویت بصری

فرم رنگ بندی لوگو شرکت رضوی به تناسب کاربردها و نحو استفاده و نوع چاپ در بسته بندی محصولات اصلاح گردید.

طراحی بسته بندی تتراپک :

بسته بندی تتراپک نوعی بسته بندی 5 لایه( از جنس آلومینیوم، پلی اتیلن و مقوا، برای جلوگیری از نفوذ نور و رطوبت و دیگر عوامل خارجی) است که جهت حفظ سلامت محصول در زمان طولانی بسیار کاربردی ست. مجموعه ما با توجه به سابقه و تجربه فراوان و گذراندن دوره های بروز طراحی بسته های تترا پک، اشراف کامل به طراحی و آماده سازی برای چاپ این نوع بسته بندیها دارد.

در فاز اول طراحی بسته بندی محصول در سال 1391، مجموعه رضوی درخواست طرحی را داشتند بر اساس الگوهای رایج محصولات مشابه در بازار با اِلمانهای تصویری و ترکیب رنگی متداول. در فاز دوم ،با توجه به درک تحول سلیقه جامعه، تمرکز بر صادارات محصول(علاوه بر تامین نیاز داخلی) و تجهیز مجموعه لبنیات رضوی به مدرن ترین دستگاه های بسته بندی کامبی بلاک و تغییر فرم بسته بندی، نیاز به باز بینی در طراحی بسته بندی احساس شد. لذا برای این دسته از محصولات یونیفرم جدید طراحی شد.

شیر های طعم دار رضوی :

در این محصول با توجه به طیف مخاطب هدف محصول( شامل کودکان و نوجوانان)، از تصاویرکارتونی متناسب با نوع و طعم محصول استفاده شد. در فرایند کار، برای هر طعم یک حیوان که با ماهیت آن مزه همخوانی داردانتخاب شد، سپس با طراحی کارکتر کارتونی بسته بندی محصول طراحی گردید.

طراحی بسته بندی پری پک یا بالشتی :

بسته بندی پری پک نوعی بسته بندی مناسب، ارزان برای نوشیدنی هاست، که از فیلم 3 یا 5 لایه ساخته میشود. و قابلیت بازیافت را دارا می باشند.

 

 

طراحی بسته بندی خامه های تتراپک :

طراحی بسته بندی دوغ :

 

 

طراحی انواع ماست :

 

ماست ست رضوی :

پنیر سفید رضوی :

بیلبورد و رول آپ نمایشگاهی:

 

طراحی کاتالوگ فروش محصولات :

ارایه محصولات جدید و باز طراحی محصولات برند، ضرورت معرفی محصولات در بازار را ایجاب میکرد. این امر با ارایه کاتالوگ جامع معرفی محصولات برند رضوی محقق گردید.

مدیر روابط عمومی لبنیات رضوی

شرکت لبنیات رضوی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد. در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد،