پروژه صنایع غذایی ماکان

تولیدکننده محصولات غذایی

شروع پروژه  :   آذر ماه 1399

محتوای پروژه :

طراحی هویت بصری/  طراحی لوگو  / طراحی بسته بندی 

لطفا برای مشاهده دسته بندی مورد نظر روی تب مربوطه کلیک کنید

موارد طراحی لوگو ، طراحی بسته بندی و… جزو هویت بصری این برند محسوب می شود لطفا برای مشاهده بیشتر روی تب مربوطه کلیک کنید .

طراحی لوگو:

 

طراحی لیبل کنسروجات :

محصولات ماکان صرفا به هدف صادرات تولید میگردند.. لذا در طراحی بسته بندی آنها ذایقه بصری مخاطب اروپایی آن در نظر گرفته شد. کانسپت طراحی تلفیقی از سادگی ، قدمت و اصالت (Vintage Style ) است.

طراحی لیبل ترشی جات  :

در کنسروهای شیشه ای از تکنیک لیبل ترنسپارنت (شفاف) استفاده شد تا علاوه بر جلوه خاص آن، قابلیت نمایش محصول از زیر لیبل را داشته باشد. علاوه برآن تکنیک هاتفویل (نقره کوب) در بخش نام محصول روی لیبل استفاده شد.

در محصول زیتون، به حهت ارزش گذاری بیشتر درچاپ لیبل از جوهر طلایی هم استفاده شد تا علاوه بر زیبایی، محصول را لوکس تر کند.

طراحی لیبل مرباجات  :

در طراحی لیبلهای این خانواده محصول از برند ماکان، سعی شد تا حس و حال وینتیج (قدیمی طور) بسیار بیشتر ملموس باشد. این مهم با انتخاب فرم های تزیینی قدیمی و رنگ بندی کهنه نما به اجرا درآمد.

 

مدیر عامل شرکت ماکان

مدیر عامل شرکت ماکان

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد. در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد،