شروع پروژه : آذر ماه 1399
محتوای پروژه :
طراحی هویت بصری / طراحی لوگو بالبا / تدوین شعار برند / طراحی کاراکتر/ طراحی اوراق اداری / طراحی بسته بندی / اقلام چاپی / تبلیغات محیطی
تولیدکننده مواد غذایی مربا/ ترشیجات/ رب و …
شروع پروژه : آذر ماه 1399
طراحی هویت بصری / طراحی لوگو بالبا / تدوین شعار برند / طراحی کاراکتر/ طراحی اوراق اداری / طراحی بسته بندی / اقلام چاپی / تبلیغات محیطی
موارد تدوین شعار ، کاراکتر و…جزو هویت بصری می باشند
در تدوین شخصیت برند بالبا، به این کلمات کلیدی رسیدیم: سالم ، طبیعی ، باکیفیت . در طراحی هویت بصری برند هم این مفاهیم مد نظر قرار گرفت. لذا در طراحی لوگو از فرم قلب مانند و در دل آن دو برگ استفاده شد.
طراحی شعار برند هم ازهمان مفاهیم کلیدی برند بالبا استفاده شد. تا یکدستی در کلیه عناصر فرمی و لحن و بیان برند برقرار باشد.
ماموریت برند بالبا تامین مواد غذایی سالم برای حفظ سلامت خانواده است. بر همین مبنا، در انتخاب تیپ شخصیتی کارکتر برند، کشاورزی پرتلاش و بشاش به عنوان کارکتر برند طراحی شد.
در طراحی بسته بندی و لیبل محصولات کلیات هویت برند بالبا حفظ شد. علاوه بر آن کارکتر برند نقش محوری در معرفی محصول بر روی بسته بندی دارد.
هدف کمپین تبلیغاتی بالبا، معرفی برند و خانواده محصولات آن بر اساس هویت یکپارچه و با شعار «بالبا قلب مزه ها» بود
کاتالوگ معرفی محصولات برند ، از اقلام ضروری در بازاریابی محصولات بالبا بود، که با توجه به نیاز مخاطبان طراحی و چاپ گردید.