پروژه برند هیلدا

تولید و تامین کننده ملزومات و محصولات غذایی ایرانی برای اروپا

شروع پروژه  :   آذر ماه 1399

محتوای پروژه :

طراحی هویت بصری/  طراحی لوگو  / تدویل شعار برند / طراحی کاراکتر/ طراحی بسته بندی  

لطفا برای مشاهده دسته بندی مورد نظر روی تب مربوطه کلیک کنید

مواردی چون طراحی لوگو ، طراحی کاراکتر و… جزو هویت بصری می باشد برای مشاهده جزئیات به تب مربوطه مراجعه فرمایید .

طراحی لوگو:

هیلدا نام برند ایرانی تولید و تامین کننده محصولات غذایی و ملزومات ایرانی برای ایرانیان ساکن اروپاست با هویت پیشین خود به فعالیت مشغول بود ولی گستردگی و کیفیت محصولات آن این ضرورت را ایجاب میکرد تا هویت اولی و نوینی برای این برند تدوین و طراحی گردد.

 

با توجه با مفهوم خاص کلمه هیلدا (به معنی شکوفه هلو)، تصمیم گرفته شد تا از آن به عنوان نماد تصویری در فرآیند بازطراحی نشان تجاری به عنوان نماد تصویری استفاده گردد.

 

هیلدا (شکوفه هلو)     .     طیف گسترده محصولات     .      بازار هدف، ایرانیان مقیم اروپا .

 

 

شعار هیلدا:

رسالت برند هیلدا تولید و تامین محصولات ایرانی برای بازار اروپا (و ترجیحا برای ایرانیان و اتباع خاورمیانه ای ساکن اروپا) است. ایرانیان در سراسر جهان علاقه وافری به سنتهای ملی(همچون نوروز، یلدا) و غذاهای سنتی ایرانی دارند.

برای هم میهنان دور از وطن هر چیزی که از ایران به دستشان میرسد حس ارزشمند نوستالوژیک دارد.

 

طراحی کاراکتر هیلدا :

هیلدا به معنی شکوفه هلو و نامی زنانه است. در ابتدا قالب های رایج مسکات برندهای مطرح صنایع غذایی مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به شخصیت برند، نوع محصولات و مخاطبین برند، طی همفکری تیمی قرار بر خلق کاراکتری با ویژگی های ذکر شد:

  •  ماهیت: انسانی
  • جنسیت: خانم
  • نژاد: ایرانی
  • سن: جوان
  • پوشش: استفاده از رنگها ونقوش ایرانی در قالب یک لباس مدرن

در این مرحله با توجه به موارد ذکر شده، طراحی های اولیه شروع و پس از هر مرحله مورد بازنگری واصلاح قرار گرفتند.

طراحی بسته بندی محصولات :

 

 

در چاپ بسته بندی هم از تکنیک متالیز به کمک رنگ نقره ای و طلایی استفاده شد، طوری که رنگ اختصاصی محصول به شکل متالیک چاپ گردیده است.

طراحی لیبل کنسروهای  هیلدا :

 

طراحی بسته بندی شیرینی های سنتی :

 

 

طراحی لیبل ادویه جات هیلدا :

طراحی بسته بندی چای زعفرانی هیلدا :

 

 

طراحی لیبل دوغ هیلدا :

 

 

طراحی لفاف عمومی ویژه حبوبات ، خشکبار و … :

گستره محصولات برند در زمینه حبوبات و خشکبار ، نیاز به یک لفاف که بتوان همه این محصولات را در آن بسته بندی کرد را ایجاب می نمود. در طراحی این لفاف لازم بود از الگوی طرح و رنگی استفاده میشد که همه خانواده محصول همخوانی داشته باشد. طرحی ساده و هماهنگ با هویت برند هیلدا.

 

 

سعید بهرامی

مدیرعامل شرکت هیلدا

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد. در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد،