شروع پروژه : آذر ماه 1399
محتوای پروژه :
طراحی هویت بصری/ طراحی لوگو / تدویل شعار برند / طراحی کاراکتر/ طراحی بسته بندی
تولید و تامین کننده ملزومات و محصولات غذایی ایرانی برای اروپا
شروع پروژه : آذر ماه 1399
طراحی هویت بصری/ طراحی لوگو / تدویل شعار برند / طراحی کاراکتر/ طراحی بسته بندی
مواردی چون طراحی لوگو ، طراحی کاراکتر و… جزو هویت بصری می باشد برای مشاهده جزئیات به تب مربوطه مراجعه فرمایید .
هیلدا نام برند ایرانی تولید و تامین کننده محصولات غذایی و ملزومات ایرانی برای ایرانیان ساکن اروپاست با هویت پیشین خود به فعالیت مشغول بود ولی گستردگی و کیفیت محصولات آن این ضرورت را ایجاب میکرد تا هویت اولی و نوینی برای این برند تدوین و طراحی گردد.
با توجه با مفهوم خاص کلمه هیلدا (به معنی شکوفه هلو)، تصمیم گرفته شد تا از آن به عنوان نماد تصویری در فرآیند بازطراحی نشان تجاری به عنوان نماد تصویری استفاده گردد.
رسالت برند هیلدا تولید و تامین محصولات ایرانی برای بازار اروپا (و ترجیحا برای ایرانیان و اتباع خاورمیانه ای ساکن اروپا) است. ایرانیان در سراسر جهان علاقه وافری به سنتهای ملی(همچون نوروز، یلدا) و غذاهای سنتی ایرانی دارند.
برای هم میهنان دور از وطن هر چیزی که از ایران به دستشان میرسد حس ارزشمند نوستالوژیک دارد.
هیلدا به معنی شکوفه هلو و نامی زنانه است. در ابتدا قالب های رایج مسکات برندهای مطرح صنایع غذایی مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به شخصیت برند، نوع محصولات و مخاطبین برند، طی همفکری تیمی قرار بر خلق کاراکتری با ویژگی های ذکر شد:
در این مرحله با توجه به موارد ذکر شده، طراحی های اولیه شروع و پس از هر مرحله مورد بازنگری واصلاح قرار گرفتند.
در چاپ بسته بندی هم از تکنیک متالیز به کمک رنگ نقره ای و طلایی استفاده شد، طوری که رنگ اختصاصی محصول به شکل متالیک چاپ گردیده است.
گستره محصولات برند در زمینه حبوبات و خشکبار ، نیاز به یک لفاف که بتوان همه این محصولات را در آن بسته بندی کرد را ایجاب می نمود. در طراحی این لفاف لازم بود از الگوی طرح و رنگی استفاده میشد که همه خانواده محصول همخوانی داشته باشد. طرحی ساده و هماهنگ با هویت برند هیلدا.